Wah, seronoknya berjalan di Cameron Highlands !


 

Hai peeps ! semua sehat .


occhh boring kot malam ni . saya nak bagitahu disini , segmen saya mungkin tamat esok atau lusa kalau saya nak panjangkan sikit okayyy ! sesapa yang join thanks so much, saya dah listkan nama yang join, if tak de nama anda bagitahu ye ? sesapa yang tak join, join laa support saya ! heeee


ouchh tadi saya jalan jalan, rugi sapa tak ikut pergi cameron, syokk !. but cuaca tak sejuk sangat . tak rasa macam kat london kott ! wehee ^^


aishh hari hari rasa boring ngadap laptop, bila sampai rumah nak balik kolej belajar, bila sampai kolej nak balik rumah tidur , tengok tv, makan mak masak ! sedappp !

hari ini saya jalan jalan, mood bosan kannn 

mak , kak long, adik, mimi , kakak , buyih , kak tih, cik pidah and me !

family kami and jiran sebelah rumah yang syokkk !
















mood : nak tulis tiada feeling 

bye bye ^^

 

5 comments:

EkaTikah said...

wah, bestnye.. g tak ajak erk??..hehe, joke jew :P

Husna Musfirah =) said...

u have been tag http://flowers-on-me.blogspot.com/2011/10/i-havent-been-tagged-before.html

fiQRa said...

celonoknyaaa~~ pegi tak ajak kiteee .. hehe

BeloG MTT said...

Wahh bestnyaa..MTT dah lama tak ke sana :D

Nisa Greennnpanda said...

syoknye.. tringin nk gi sane lg, huhu~..

btw, sy tag yana..

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/10/segmenjom-kenali-blogger-by-manja.html