Jom Habiskan Duit Untuk Shopping

 

Hai semua, apa khabar ? sehat ? ohoo sapa gila shopping ha ? wah hati ni dah semakin membuak buak untuk shopping. dari hari tu  saya nak shopping tak lepas lagi hajat . 


hari ini amat memboringkan, da la lapar. mood lapar, kecewa bagai laa. so nak melupakan lapar tu, saya jeling jeling laptop . search bagai mencari barang barang yang teringin sangat nak shopping. supaya mood akan kembali pulih, ni jelah caranya dengan melihat barang barang yang memikat hatiku .. muahahaha


lets see :----




cantik tak ? bagi saya cantik la. nampak macam pelik design dia. tapi dah ada jam, baru beli. tak boleh membazir, so tengok je supaya baik mood .:) muahaha



haa ada dua ? saya nak yang ungu tu, cantik tak ? nampak macam pelik juga, haha . bagi saya pelik laa .. dah memang azam tahun ni nak beli beg dan baju je . soo boleh la membazirkan duit . !



cantik tak kasut ni ? tolong cakap cantik ye, kasut ni simple. saya pun memang nak cari kasut untuk ke kelas. ' dah lari azamku '





lawa tak dua baju atas ni. ni pun teringin juga . sendiri bagi duit berjalan macam air. aiyoyoo



apa ni ? soo tadi saya juga sudah berjalan jalan lepaskan hajat nak beli lens baru untuk warna hitam .. ni dia ! cantik tak ? malangkan terpaksa tunggu sampai 2nov baru boleh order sebab hati sudah memikat yang ini saja. sapa nak , boleh order sama juga ye ? 



sapa la nak bagi kita duit beli semua ni. cari duit tak nak , habiskan duit nak ! soo, habiskan la belajar dulu supaya dapat kecapi semua yang diingini . muahahaaa


bye bye, selamat malam

 

7 comments:

Nasz said...

hehehe. shopping je. nak saya temankan?

Ku Azhar said...

aiyookkk xblh bg mini tgk nie..esok dh la nk g shopping..kih3

Diyana Ali said...

nasz : nak2 . huhu

ku azhar : ouh bestnya shopping, hehe

Unknown said...

simpan duit. buat kahwin. haha :D

Diyana Ali said...

huda : lambat lagi kawen . huhu

EkaTikah said...

wahhh, shopping sakan erk?..hehe ^^

Unknown said...

dtg singgah sini balik ^^ tq