Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger 1 Malaysia

     
 

Hai semua, hari ini, malam ini juga sebelum masuk tidur nak join segmen. jom ramai ramai join segmen , berkenalan lagi



ingin juga saya mengatakan di sini, sila baca di bawah ye kalau nak tahu, hehee


Nama Panjang/Pendek Saya: Nur Diyana Bt Ali @ Diyana @ yana

Tarikh Lahir Saya: 13 July 1992

Saya Belajar Universiti : UITM Seri Iskandar @ Diploma Estate Management

Nama Blog Saya : Diaries Diyana Ali

Follower Blog Semasa Saya : 194

Blogger Otai yang Saya Minat Giler : Ben Ashaari, Fatin Liyana , YanaNanako

Harapan dari Saya : semoga dapat berkenalan dan lebih pandai dalam dunia blogging, juga boleh terus berblogging. hehe. semoga ada yang sudi baca blog saya


klik SINI kalau mahu join .:)
selamat malam

  
 

13 comments:

Pendamba Mawar said...

salam knlan dari sy..hihihi

Diyana Ali said...

macam join je, btw thanks juga, huhu

Junk said...

ubah balik k, follower terbaru da lapor diri.. #195.. peace ^^

CikHoneyBee said...

hye diyana :) cikhoneybee dtg singgah dr segmen yg sme... semoga dpt menambah kenalan baru :D

Anonymous said...

thanxxxx a lot 4 join this segmen.....slamat berkenalan ya kak :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

muda lagi orangnyer..

btw, belajar leklok naa :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

salam kenal dr akk..hehe..

perak ea..mai ipoh..hehe..

Unknown said...

join d segmen yg sama......198 dtg

EkaTikah said...

wah, menarik nie..nak join jugak lah..hehe :)

aiman mania said...

hai2!salam perkenalan dan salam satu malaysia........heeheehee..^^

riss aziela said...

sinngah di sini...:)
segmen yg sama...
salm perkenalan..

Shiema Sufian said...

shiema singgah dari segmen yg same. follow you. jom singgah, follow dan join segmen shiema pulak jom.

Shuhaida Subri said...

aii.. singah dari segmen yg sama