Segmen : Teka Teki Diyana Ali : TAMAT


 

Hai semua , sehat ?

okay pada jam sekarang , saya nak mengumumkan segmen yang saya anjurkan dah tamat . hee ^^ apapun terima kasih kepada yang join . tak nak buat lama lama , takut tak dapat handle pula nanti . 


okay mengelakkan dari mebebel panjang dan buat orang tertunggu tunggu ^^ ada ke ? ^^.  saya akan umumkan pemenang malam ini, tunggu jela jam berapa okayy ? saya juga minta sesiapa yang join tu, sila tengok senarai blog anda dan sedikit masalah tentang hadiah telah saya adjust sedikit ye DI SINI . bagi siapa yang tidak di list tu , sila inform .


saya pilih 3 pemenang je kan , jadi saya akan pilih juga secara rawak di sini sebagai saguhati tapi 2 saguhati sahaja . so, ada 5 pemenang la. semoga tuah menyebelahi kamu semua. huhu ^^


2 saguhati akan diberi topup juga , RM5 untuk celcom atau maxis ye . just alert bagi pemenang yang akan diumumkan malam ini . insyaAllah kalau saya rajin , saya akan review blog anda selama 2 hari . okayy suka ?? huhu :)


okay semua, bye bye :)

 

No comments: