Boleh Ke Nilai Sendiri



Assalamualaikum



hai semua ,selamat semua, happy dan gembira ? asyik same je kan .. hari ini nak hupdate lagi. nak cakap pasal penilaian diri. ( iye la sangat kan )


kita boleh ke nilai diri kita sendiri ha, macam mane nak nilai diri, tengok diri kita ni macam mane, sedangkan cermin pun tipu kita bila kita lihat depan cermin,hahaha ^^ .saya tak suka diri depan cermin, sebab cermin tipu. sebab tu la saya tak reti nilai diri sendiri.

kalau saya nak tahu macam mane diri saya, saya suka tanya kawan-kawan .weee ^^ .baru la saya tahu diri ni cmner, buruk ke, cantik ka. baik or jahat.. semestinya saya jahat laaaa

kalau nak nilai diri kita macam mane, kita tengok kawan sekeliling kita macam mane, macam tu la kita .sebab orang disekeliling kita mempengaruhi diri kita mcm mane. tapi bukan bermakne nak diri baik, kawan dengan orang baik je .kita perlu berkawan dengan sesiapa, sebab kita perlu bimbing orang lain yang memerlukan bimbingan ..(macam saya)



okay laaaa





harap je cantik cermin tapi tipu , weheee ^^


* pemberitahuan, saya dapat kolej ..:))

okay la sekian, bai bai, Diyana Ali



5 comments:

PCL said...

.. memang kita harus berkawan dgn sesiapa saja dan dlm masa yg sama kita kena waspada selalu.
PCL singgah di blog pilihan Eyryn...salam kenal di sini.

anamizu said...

eeee comelnye header..
buat sendiri eh?
geram cik ana tengok..hehe



luv,
anamizu

Diyana Ali said...

salam kenal,trima kasih singgah sini, kawan la dgn sume

bukan, ade org buatkan,ngee .mang comel kan :))

YNA said...

salam kenal diyana :D

comel je tanya kengkawan pasal kita kan? kebenaran itu pahit kekadang, hihihi

Diyana Ali said...

salam kenal yana juga .. heee .mang pahit, tapi itu lah kene terima kan .:))