Jowm Join Bloglist Eyryn Bercerita !" dah tamat


Assalamualaikum


Hai dan selamat untuk semua, semoga happy riang gembira selalu hendaknya
ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kenapa saya happy sangat hari ini, saya happy la hari ni, tolong la tahu .yela hari ini saya nak balik rumah, jumpa rumah tersayang, mak abah tersayang, semua tersayang, okay sekarang tak dapat nak hupdate panjang-panjang sebab orang bosan nak bace, ngeee .saya nak bersiap balik rumah, so lain masa lain hari akan di hupdate panjang-panjang biar orang pening bace.




nak tahu kenapa saya happy sebabnya adalah , hmmm sebabnya dah happy nak buat macam mane, ngeee


okay saya happy sebab





dapat balik rumah hari ini even TERPAKSA naik bus kan ke KL tu
Lepas tu adalah kerana mahu menyatakan dah lepas dari seksa , eh dari exam yang membingunkan kepala ni*
yang terakhir sebab menang tajuk di atas tu, ngee ,saya dapat masuk bloglist cik eyrn, jom tengok dan klik sini, klik ye . hehe 



okay la bai bai ,nak balik. doakan saya selamat sampai balik rumah


Diyana Ali



1 comment:

Nisa Greennnpanda said...

congrats dear~!! *bile gi check td, sy pun dpt msuk gak bloglist ryn, ngehehe*

take care & ati2 naik bas tue.. ^_^