Hari Hari Terakhir


 


Nah ! amik ! huhu . selamat hari raya aidiladha ye kepada semua yang membaca . opps lupa nak pesan dulu , ada yang tak suka baca , anda tidak dialu-alukan pon . kasar ke saya cakap ? okayy im sorry . muaahaha . okay hanya gurauan , saya sayang semuanya. cewahhh .


sesiapa yang ada wish, lambat pulop nak wish back kat korang sebab petang tadi baru balik dari kampung . selamat hari raya aidiladha, bila sembelih ingat ingat orang disini !


lepas ni hari hari terakhir akan membina segala kenangan gembira plus sedih riang kat rumah ni , then akan teruskan segala usaha yang baru pulop di tempat selama ini saya banyak menimba ilmu , di UITM seri iskandar. kat perak tu , nak masuk sem baru . 


bila dah habis cuti sem, terasa ingin sekali balik belajar cepat cepat tapi bila dah belajar nak balik rumah cepat cepat jumpa keluarga tersayang . sebab bila belajar, kepala serabut pikir belajar je . duit pon orang bagi . begitulah gaya hidup . HAHA


bila sem baru, azam mesti baru. segala benda haruslah baru, baju, beg , kasut , tudung dan bagai lah . kawan pon baru ? ouhh tidak , tak akan tercapai la semua itu . okay sem baru , azam je baru dengan berhasrat mendapat keputusan yang lebih sucess. barang barang harus lupakan dulu okayyy !



hidup lebih ceria dengan senyuman, masuk sem baru lepas ni senyum sokmo . lepas ni pon roomate pon jumpa yang baru . kadang kadang nak jumpa orang baru bukan la kebiasaan dalam diri ini . mula mula datang confirm saya akan senyum kat kau dulu roomate baru 


siapa la agaknya dapat jadi roomate saya yang mana orangnya suka dengar lagu kuat kuat agar dapat study dengan hati gembira riang dan kaki online juga . 


p/s : roomate baru, kenal saya dulu. jangan terus kata saya sombong . opss lupa tu zaman sekolah dulu dulu . doakan saya dapat kembali belajar dengan baik . :)

 

4 comments:

Orang Kita said...

lme2 ok la tu ngn roomate,, ^^

Unknown said...

semoga dapat bakal roomate yang baik :)

nurpiska said...

selamat kembali ke u:)

fiQRa said...

hehe, kem salam uitm si.. rindu uitm si... ;)