Habit Pelik


 


dulu kecik kecik suka makan milo , suka ratah milo . kalau tak dapat ratah milo sehari memang tak senang hidup, hati tak tenang . macam milo lebih diperlukan dari nasi untuk hidup . HAHA . 


bukan masa kecik , even sekarang dah semakin meningkat umur, habit yang suka sangat ratah milo masih ada. orang kata milo tu tak elok sangat diratah tapi apa peduli.


apa sedap sangat milo tu bila diratah , bila minum milo ais memang sedap. sekarang mula lah terliur nak milo ais tapi jarang sekali dapat minum milo ais di rumah sebab siapa mahu bikin . 


lagipun masing masing tiada siapa di rumah , beli milo pun kalau nak buat kek , kalau beli membazir selalu diratah saya dan sendiri keras kerana terbiar keseorangan dalam almari


lagi best kalau dapat makan roti disapu bersama milo . apa yang teringin sekarang kita sumbat je. masa muda lah selera kita masih tinggi, bila dah tua, tekak pun dah tak lalu nak makan . tapi jangan berlebihan , makan tu perlu ada batas nanti dah banyak penyakit, tiada siapa lah nak tolong . ingat ingat sebelum nak sumbat . HAHA




milo tabur ? sedap juga wey . mula la sekarang ni dah berjangkit ke milo semua -.-


kalau rajin klik SINI  SINI 

 

6 comments:

Fyfy Liew c: said...

Sama dengan fy! Fy pun suka gila ratah milo,bila kat kedai slalu pesan milo ice,siap tabur milo lagi kat atas,kat umah pun slalu cmtu. Hahah. Sedap sangat! ^^

^^eKaTiKaH^^ said...

fuhh, milo memang sedap kalau makan macam tu jew..eheh, kalau buat milo ais lagi sedap..milo ais tabur? Pehh, meleleh air liur dibuatnye..hehe :P

Nisa Greennnpanda said...

kalo kat kedai, name minuman dlm pic tue "Milo Tabur"..serious ade tau! hehe...

btw, sy tag yana...^_^

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/11/segmen-aku-adalah-blogger.html

ani marahaini said...

MILO!!!! ske2.. hehe

NZ Diaz said...

tak bagus. manis sangat. lagi suka kopi daripada milo. haha

kopi lagi tak bagus sebab banyak caffeine

nuyui a.k.a miss YUI said...

terliur tgk milo tabur tu..