Aku Dah Tak Tahan Nak Tanggung, Perit


 

Hai dear bloggers, 



apa yang perlu aku ungkapkan disini, apa yang perlu aku katakan, luahkan disini. haruskah aku katakan disini. tiada siapa yang dapat rasa keperitan dimana aku sendiri sahaja yang rasa . YA ALLAH, aku tak kuat nak tanggung dan apa harus aku lakukan .


kita hanya berdoa agar yang terbaik untuk kita hari ini, esok dan yang bakal datang . hanya bersyukur apa yang telah terjadi untuk semalam dan sebelumnya


keperitan yang ku tanggung selama ini tiada siapa yang tahu, tiada siapa yang dapat membantu. iya, hanya ALLAH dimana tempat kita berdoa, meminta agar kita selalu ditempatkan untuk orang orang yang baik dan dijauhi segala fitnah, keaiban .


hanya disini tempat aku meluahkan di sini, hanya disini tempat aku berkongsi rasa, perlu ke aku mengatakan keperitannya disini. cukuplah aku puas aku sudah meluahkannya yang aku hanya perit dan tak tahan untuk menanggung keseorangan. tidak perlu untuk mengatakan kisahnya yang akan mengaibkan manusia atau diriku sendiri











bahawa aku disini ingin meluahkan keperitan aku disini yang selama ini aku tanggung, aku sakit perut. YA ALLAH, sememangnya aku tidak tahan untuk menanggung . semoga KAU memberi kesihatan yang baik kepada kami semua, aminnn :D


sakit peruttttt, sakit peruttt. korang try klik gambar atas tu yang sedap menahan perut yang sangat sakit . mana tahu boleh membantu keredaan perutku. HUHU :D ( right click ye )


bye bye , 
 

4 comments:

Tihara said...

wahh perit nye :)

fiQ'Ra said...

semua sakit ada ubatnya... mkn ubat tau ;) take care.. doa banyak2

NZ Diaz said...

haha baru nak bagi kata-kata semangat. sampai je perkataan sakit perut tu rasa terbazirkan 3 minit baca benda ni. T_T

haha

Atiqah Hasbullah said...

b strong..sy pernah rse ni semua..until now..remember Allah always with u :)