Aiskrim Aiskrim


 

Hai dear blogger, apa khabar? sehat ? petang petang yang sepoi sepoi angin sejuk mari kita ceriakan dengan menikmati aiskrim. syoknya menikmati cornetto bersama keluarga.HAHA :P



petang tadi aku makan cornetto perisa vanila ni, malangnya aku makan sesorang, bukan bersama keluarga. beli untuk diri sendiri juga . HAHA



aiskrim ni memang sedap, dia buat hati gembira tak ingat apa sebab leka sangat menjilat sampai tak ingat orang orang sebelah yang berdekatan sehingga menjilat jari 


aku lebih suka makan cornetto perisa vanila sebab ia tak berapa nak manis dan tidak terlalu muak. kalau perisa strawberry confirm comfirm manis kan . tak suka, kalau buah strawberry nya makan sesorang pun boleh. 


cornetto perisa coklat pula tak berapa digemari aku sebab manis dan terlalu pekat, muak . kalau makan je, rasa macam nak minum air masak sebab ia macam ntah tak tahu la nak kata apa tapi still sedap . 


tetapi makin kelamaan cornetto ni dah naik harga, kalau dulu kalau tak silap harganya dalam likungan RM2 kot. tadi aku beli RM2.20 . HAHA :D   tapi aku pernah juga beli kat tempat lain macam nak dekat RM3 kot . mahal tak, mahal tak ? okayy normal la tuh


disebabkan dah mengidam cornetto pulop belilah juga . kalau dah kempunan susah . tapi hari hari tak boleh juga, mana nak korek duit . 


nak aiskrim, nak aiskrim :P bye bye 

 

8 comments:

Ini Kisah Tia said...

aiskrim mahal memang mahal .. hehe :)

Arol Mubin said...

Arol tak suka cornetto perisa vanila, pening kepala kalau makan. Perisa strawberi sedap! :) # Dah lama tak makan cornetto.

Entri terbaru :D
http://arolpunyeblog.blogspot.com/2011/11/top-10-contest-daniel-adie-sispa-tolong.html

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama x mkn eskrem ini..huhu..

NZ Diaz said...

aku prefer ice confection :D
Fruttare ice confection

^^eKaTiKaH^^ said...

huuh, cornetto memang sedap hingga jilat jari..tikah suka makan cornetto coklat..hehe :D

Cik tikah said...

sedapnya.. terliur dh ni. aishh..

Mya said...

lama dah tak makan koneto ni. menjak ni duk makan magnum hehe

Lily said...

sdpnya aiskrim ni @_@ *tgh lapar