Aku Diserang Oleh Pendamba Mawar

 
saja nak sebut nama PENDAMBA MAWAR tu, nak suruh tuannya perasan. kalau tak perasan juga, alamak terasa saya PM. hehe . saja bikin gempak la kan kau . HEHE . 


alahai sebenarnya apa cerita ni, bukan saya diserang kene maki pukul oleh PM pun, PM baik hati mana boleh mari maki, pukul orang kan lebih lebih perempuan . ecehh kembang PM nanti. tengok lah bawah ni ! alamak aku diserang oleh virus virus dibawa oleh PM



tengok tu banyak tak ? okay kalau dilihat bukan banyak tu, ada lagi bawah bawah tu tapi dapat ditunjuk takat tu ! 


sebenarnya pun, saya dah padam sebab takut virus mendatang . HEHE maaf PM gurau je ... entri ini bertujuan hanya gurauan semata mata, tiada kene mengene dengan yang hidup ataupun mati. apekah kau yana !


pergi serang FB Pendamba Mawar bagi yang mengenali dirinyaaa. bye bye


maaf dipinta , assalamualaikum


p/s : #off to penang
  

3 comments:

Pendamba Mawar said...

hahaha. maaf la saja test script..:) hehe habis orang xnk kawan ngan PM lagi

Tihara said...

wow wee.. :)

era kecik said...

hahaha.. sian kat dia.. kena virus PM.. hhehehe