Ikat Perut


 
Jam menunjukkan 4.38 petang, perut sudah berkeroncong menandakan perut meminta minta untuk diisi makanan lagi. tadi dah makan nasi tak akan lapar lagi  !


ikat perut, apa maksud tu ? ikat perut disebabkan kita untuk berjimat cermat , mengurangkan makan kerana untuk berjimat cermat




kita ikat perut dengan makan manggi je. sedap apa makan manggi kan, baru ada rasa belajar duduk dekat sini . nanti balik rumah makan lah puas puas .


siapa yang kaki manggi tu ha ? hehe


korang minta tolong klik sini, sini 


bye bye sayang semuaa ..

6 comments:

Pendamba Mawar said...

sian nye.. sabar la maggi pun sodap

jom klik blog promosi hari ni

^^eKaTiKaH^^ said...

biasalah, maggi sudah menjadi makanan biasa untuk pelajar sekarang..makanan paling simple dan sedap..hehe...tapi xelok mkn selalu :)

NZ Diaz said...

maggi? aku tak suka. tapi sebab tak kaya, terpaksa la. haha

Hans said...

maggi tak baik untuk kesihatan
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html

fiQ'Ra said...

huhu, budak u mmg akn sebati dgn maggi.. huhu :D

p/s: akak dah postkn kaychain angy bird tu minggu lepas :) dekat alamat uitm si yg diyana bg tu..

Nisa Greennnpanda said...

dh tlg klik2 says.my tue..hehe.. mkn maggi pun kdang2 best gak..haha..

sy tag yana ye..

http://greennnpanda88.blogspot.com/2011/12/contest-blog-superawesome-by-sha.html