TEKANAN JIWA


 

Bila rasa tension atau tertekan semua kerja kita buat tak jadi, samalah bila kita nak makan tak jadi. lapar jadi kenyang semula sebab tekanan perasaan hati jiwa yang tak tenteram tu. tengok orang lain nampak pun orang lain.

bila waktu aku tulis pun dalam waktu yang tak tenteram dan jadi lah gaya penulisan yang merepek. alahai gaya penulisan aku sebelum ni pun memang tak betoi selalu. bila aku akan merasai dunia belaja semula dan perasaan aku mengatakan tak ingin untuk pulang lagi



menjerit sepuas hati anda 



bila rasa nak menjerit, kita boleh menjerit sesuka hati tapi pandailah memilih tempat yang sesuai. jangan sesuka hati untuk kita menjerit tanpa memikirkan sekeliling kita


aku bakal dihimpit semula dengan 

1 ) assignment yang berjuta juta, biasalah kan, kalau tak nak semua ni jangan masuk belaja
2 ) sedaya upaya menjimatkan duit sebab parents bukan tepi kita 
3 ) sabar dengan kerenah mak cik kat pejabat kolej tu. patuh apa yang lecturer mahukan
4 ) sabar dengan kerenah kawan kawan 


tapi sebenarnya waktu belajar paling enjoy, so hargailah sebaik mungkin sementara kita masih di dunia angan angan . nanti dah kerja kau lagi banyak hal !

 

6 comments:

Mizfantagiro said...

betul..nanti bila dah keje..saat2 zaman duk blajar la yg paling kita rindu=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hikhik..tekana bese aje tu dear..

sbr ea..

NZ Diaz said...

kau buat aku ingat UIA dan aku terjangkit tension T_T

shiema sufian said...

hadapi dengan tabah ye :0

Azmazaira Jamaludin said...

yesss zmn bljr paling sronok!!!!!kerja xbest :(

YNA said...

hadapailah dgn tabah ya dear?
zaman belajar plg indah..

bila dah keja lagi hebat cabarannya :)