Penat


 
terasa penat , letih, mengantuk . give up, fed up , tension . okayyy ape lagi nak cakap. terasa mahu berkongsi di blog . mungkin kalau kita berkongsi bersama sahabat kita, penat dan letih kita boleh hilang . kepenatan memikir sesuatu yang tidak ada faedah boleh dilupuskan dengan luahan kita pada seseorang . tapi bukan semua cerita boleh dikongsikan 


kita tak kenal semua orang, tiada yang sempurna dan bukan dekat semua orang yang kita rapat boleh bercerita . kadang kadang terlalu ramai orang yang kita kongsikan cerita boleh memudaratkan dan cerita tu boleh terlepas cakap kat sesiapa je. so, berhati hati jelaaa


motif aku ? apa sebenarnyaaa ? HAHAAAA . sebenarnya sekarang tengah sangat-sangat penat dan letih plus mengantuk. sakit badan , sakit mata sebab selalu menghadap lappy ku yang hitam ni . cahaya laptop boleh buat mata sakit dan penat sangat. ''aishh tambah la power mata aku kannn ''


badan penat , muka ceria
hati sedih , muka gembira
hati terasa , buat buat tiada perasaan


nampak muka happy gila, macam tiada perasaan . buat buat cool , tapi hati sakit gilaaa. sebab dengan cara ini lagi baik . mai nak hiburkan anda dengan satu gambar * huhuuu

  

6 comments:

Cik tikah said...

rehatlah kalau penat diyana :)

Si BuDaK KaChAk said...

gi rhat dlu....dah ok nnt blogging la puas2....jgn lupe singgah umah(blog) sy ye....hehehe

birubi said...

lepas berbloging mesti ilang sikit penat kan. normal la. ada masanya kita rasa'jauh' dan penat sangat. cari some one utk berkongsi. insyallah everhing will be ok. tc! salam perkenalan..

Tihara said...

semuga hepi sokmo hehe :)

Tihara said...

semuga hepi sokmo hehe :)

Ain Dzaya said...

huhuhu..paham..org penat mmg jiwa kucalana...taip pun da kucalana jadi..so..gi rehat yer!


dengan gagahnya ain bersengkang mata buat entry nie =)

http://aindzaya.blogspot.com/2012/01/rindu-perasaan-sakit-yang-indah.html