Cabar Diri Sendiri


 

satu hari macam macam cerita aku dengar , patut percaya atau tidak ? cerita orang ni macam macam jenis, ada betul, ada yang sengaja direka reka untuk dapat perhatian !


jeng jeng jeng ! apa yang aku dengar ?


ramai yang bercerita tentang kewujudan makhluk ghaib di asrama yang aku tinggal . ada seorang budak yang melihat satu makhluk di depan koperasi pada waktu malam . ada yang kata nampak satu makhluk berjalan sambil menjilat darah di depan bilik air .


berani betul kan aku cerita pasal benda ni , Hehee


satu hari orang kata ' cuba kau pandang tangki air dekat atas bukit tu kalau nak tengok ! '



credit to google 

saban hari, hampir setiap hari aku memandang ke tangki air di atas bukit itu semata mata untuk melihat benda makhluk halus ni . okayy tak nampak ! give up !




jangan cabar diri sendiri, bukan semua orang diberi keistimewaan ini untuk melihat benda benda yang macam itu . sekali nampak , mahu pengsan ! kesimpulannya jangan sengaja nak tanam dalam diri tu nak tengok benda makhluk macam ni 




sekian ,   
 

11 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

respek la dengan keberanian yg ada....sbb mmber2 pompuan BK boleh dikatakan majoriti pnakut....pantang sebut skit mula lah ada yang nk mara...silap2 mulut mkn pnampor dorg...hahaha...

p/s : kita xperlu brani sgt dan kita x perlu takut dgn mende tu....takut hanya pada Allah je...

=)

NIZAM said...

fuyoh1 berani nye. kalo sy, mmg tak tgk dh tangki air tu/ hehe

miss kinah said...

sy pernah mintak untuk tgk mnde tu.

berlaku kat kolej time part 1. yg kes histeria tuh, tak kne, tapi bila dh tgk ramai yg kne, teringin nk tgk, ..

last2 tgah2 mlm 'dia' dtg main tarik selimut.. kitorang main tarik selimut and yg pasti sy sikit pun tak bukk mta.. tak berani..hehe

ShahzCudin said...

biar betul..teringin sgt ke nk tgk bnde tu?

cinnamon.com said...

kita tak perlu takut dgn mereka..

sebenarnya mereka yg takut dgn kita.

kalau kak lebih takut dgn orang yg perangainya pelik,atau org gila.
penyamun,perompak..

smilenajah93 said...

wow ! bia btul ~ hek hek ..p/s : lame dh x nmpk ~ :)

Miss Nadya said...

kak nad tak nampak..:p

p/s :: thnanks syg..:)
keje sibuk smpai pilihan raya nmpknyer..:(

Nisa Greennnpanda said...

isy2.. xyah la nk gi tgk, kang pengsan lak.. huhu~...

Miss Nadya said...

k.nad suka nesvita coklat..:)

Selendang Merah said...

beraninya..hehe

sm selalu berdoa yg sm x kn penah dapat melihat benda2 aneh nie..sebab sm taw sm x mampu..

Pendamba Mawar said...

:) biasanya bnda ni wujud bila kita tak minta.:)