mencari ketenangan :))


Assalamualaikum

Pada tanggal 13 julai ini sempena hari lahir ku yang ke-19 .ohh ho baru 19 tapi orang cakap aku dah tua.. muda lagi tu ooo.. okay firstly, i want to wish thanks to u all for wishing my birthday . i'm happy , wahh hari ni aku nak cari ketenangan , nak buang segala yang keruh ambil yang jernih kan .dah mula lanjut usia , ada la azam baru .makin meningkat usia ,makin mantang perangai aku ..wahhhh mantang ke aku . ntah la tu boleh tanya pendapat kawan kawan atau member member aku .haha .tapi still sama je kot dari dulu sampai sekarang .aku yang dulu tu la aku yang sekarang .aku adalah aku dan jadi diri aku .tak perlu hipokrit .

kata nak jadi mantang dan ada azam baru tapi hari ini untuk kali terakhir kot aku jadi budak nakal .haha .malam ni sepatutnya ada kelas BEL311 tapi aku ponteng .waaa !! seronoknya . kawan2 jangan cari kemana birthday girl ni hilang ye .hee :)) mahu cari ketenangan dan perlu bersendirian memikirkan apa patut aku lakukan selepas ni . lupakan yang lama, biarkan yang lama tak perlu diulang lagi .kalau ke kelas malam ni, memang confirm2 la kene speaking test ..ooo hooo malas la hari ni nak buat semua tu ..

okay apa aku dapat hari ini .dapat kawan2 yang baik, baik ke .ntah laa .dan aku telah meminta cadbury yang sangat menjadi favourite ku dari dulu dari kawan kami atikah . terima kasih kawan bagi aku cadbury tadi .alah cadbury je kan .tak dek something special pon dari someone special .waaaa perlu mengharap begitu .semua tu bukan tujuan yang utama kenapa aku lahir di dunia nyata ni .. okay cadbury tu akan aku melantak sorang2 .haha jahat sungguh.

oohhooo nak cerita pasal semalam pasal kawan rapat aku ni tapi rasa tak penting je dan malu laa.. k biarkan jela,yang penting aku happy ape yang berlaku semalam kerana dapat mainkan kan kau .haaa semalam tak sengaja je nak bergurau , disebabkan kau da percaya aku pun teruskan la permainan itu .okeh abis .!!

apa azam aku lepas ni ..mesti la nak berjaya .sapa tak nak success macam yang lain dah berjaya ..nak jadi macam abang dan kakak aku yang dah kerja ,tunggu nak kawen je .dan aku dapat anak buah . haha. berubah menjadi yang lebih baik dan sentiasa memikirkan kedepan. aku da tak nak meniru , berusaha selagi mampu dengan usaha yang datang dari diri sendiri .(poyo ) haha .insyaAllah . tak tau ape yang dirancang ni boleh berhasil atau tak .kadang2 tak sedar pun masih buat benda lama . but i will try my best :)))

thank you too AQILAH AKMAL (pergi la ke cini :) ye sebab memberi sesuatu yang sangat tersentuh .sgt appreciate .i love you more and more n ever .:)) saya ponteng jugak kelas malam ni .hehe

No comments: