= cerita tentang ABI =


Assalamualaikum =)

selamat sudah saya sampai rumah dari kampung di kg.awah hari ini, alhamdulillah:P

tengahari ahad sebelum balik ke lipis, singgah di temerloh dulu. masuk THE STORE nak beli seluar track adik, konon nya nak bercampaign & kami sekeluarga makan pizza hut :) hehe
saya belanja < nak juga mention >

then singgah pula jerantut beli makanan adiq sama lampu suluh ( haha ) macam la temerloh tak de !
dah malas nak masuk bandar lipis !


okay tibe2 tunggu kakaq , terserempak abi saya ( cikgu saya dulu la ) malu nak tegur.cakap kat mak, then saya pun tegur laaa..

waaaa dengan bangga nya, sudah 3 tahun kot abi ingat nama ku lagi 

'
'
'
'

ni la dia abi kami di sekolah dulu, dia ni penolong kanan kot dulu
ntah da tak ingat jugak laa, dia juga la selaku ketua warden kami dan abi kami di asrama dulu

No comments: