Layan Cerita


Assalamualaikum,

sekarang ni tengah bercuti duduk rumah tunggu someone datang meminang je ' hew hew ' . kadang kadang aku akan terpikir kalau ade someone datang meminang aku nak terima terus. HAHA. aku perasan , insyaAllah . 


jom follow, HAHA :P

aku tengok twitter aku bosan . ntah ada apa dah dengan twitter tu . aku tengok facebook lagi bertambah tambah aku bosan.  bila aku bosan, aku tension, satu kerja pelik akan ku buat iaitu aku macam nak delete semua benda alah ni. twitter, fb , blog semua aku nak delete tapi harus pikir 2kali balik, haha nanti kau menyesal buat akaun baru pulak

aku malalut cerita . actually kita nak story. sekarang dah musim untuk aku layan cerita pulak. bila ada musim aku asyik layan benda alah twitter, fb tu sume sampai tak tengok tv, berita pon tak tahu . dah macam katak bawah tempurung bak pepatah melayu. ahhsemann, dulu kau punya tak suka pepatah melayu . hehe


almaklum dulu tak dapat tengok cerita, duduk hostel . sekarang layan laa cerita sampai termuntahh .



jom layan cerita dekat sini , klik gambar :)


diyana ali . . .

No comments: