Perasaan ke Laut



Assalamualaikum

Dalam satu situasi aku sedang tunggu seseorang sambil makan mangga masam . mangga masam abis dimakan macam orang mengidam , aku bangun lalu buang plastik mangga tu . pandang seorang lelaki yang agak muda, maybe 2 tahun tua dari aku je sedang dukung baby . aummm comel, dalam hati mesti kahwin mudaaa ni .


indanya sebuah perkahwinan tu lebih lebih pada usia yang muda, kita hanya berdoa semoga jodoh itu lebih cepat mendekati kita .* ohh menggedik nak kawen*

tiba tiba ada pulak seorang lelaki tua , mungkin sebaya macam abah aku datang lalu minta aku RM10, dalam duduk sorang2 , dalam hati berdoa bila dia nak sampai ni . aku berkeputusan memberi rm10 kepada pakcik tersebut lalu pantas lari masuk tandas . 


nak cakap pakcik tu menipu yang kononnya beri alasan nak beli tiket balik tak cukup duit. orang cakap jangan judge orang pada wajahnya kannn. haha . takut punya pasal percaya jelaaa


kesimpulannya orang sekarang macam2 ada , lebih baik buat hal sendiri dari kita judge orang lain sesuka hati . sekarang yang terbaru dengan kehilangan seorang anak berusia 15 tahun... hmmmm


2hari lepasnyaaa, aku tunggu bus sambil makan jagung dalam cawan tu . my favourite. aihh dengan panas, berpeluh, datang pula seorang budak maybe dalam 1 tahun lebih nak jagung aku makan tu . mak  n ayahnyaa ada saja duduk depan aku . mak n ayah dorang tak pikir ke kot aku ludah dalam jagung tu ke. huihui. 

perasaan ke laut 

bye bye 

1 comment:

Cik tikah said...

nak kawen awal . hehe