HEY , jangan ganggu !




HAHA , tajuk post buat saya sakit hati

dia tulis sendiri, dia sakit hati .

orang kata tak baik buat jahat dengan orang, benci orang

tapi kalau orang jahat dengan kita sampai tak tahu malu tu macam mana

kita marah orang, hey ! Allah marah lah buat macam ni . 

abaikan orang buat, dia bahagia biarkan buat orang sakit hati .


*kalau orang sejahat mana pun dengan kita, ignore, jangan pernah layan sebab lama kelamaan orang itu tak kan mampu dan letih dengan perbuatan dan dia juga mungkin akan sedar kan .

*kita insan biasa, tak sempurna


okay la bai bai, selamat malam :)


 

5 comments:

fadh leyanie said...

biasa la manusia..biarkan mereka yang menyakitkan hati tu..:P
tapi tak boleh nak biarkan jugak .

| ♥ Jieha Sabri ♥ | said...

sabar iye cik diyana , :)

ayuyuuu :) said...

sabar ea?

:')
insan biasa dan tak sempurna.
tapi tak bermakna tidak punya hati yang lebih bermkna :)

Pendamba Mawar said...

saya tak marah,saya sayang awak.hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

cara senang,abikan aje..

t dia penatla..hehe..