Aku Menangis

Assalamualaikum,

Aku menangis bukan kerna dia
Aku menangis bukan kerna kesunyian
Aku menangis bukan kerna keseorangan
Aku menangis bukan kerna takut
Aku menangis bukan kerna tewas untuknya
Aku menangis bukan kerna Aku lemah
Aku menangis bukan kerna lemah untuk hadapi
Aku menangis bukan kerna kalah
Aku menangis juga bukan kerna berjaya


Aku menangis bukan kerna Aku sayang
Aku menangis bukan kerna Aku rindu
Aku menangis bukan kerna Aku sayang
Aku menangis bukan kerna Aku rindu


Aku menangis juga aku tak tahu sebab apa
Aku menangis aku tak tahu sebabnya sendiri
Aku menangis hanya sekadar melepaskan keperitan yang ditanggung
Aku hanya mahu menangis bukan meluahkan

Aku menangis bukan kerna Aku lemah
Aku menangis bukan kerna Aku lemah
Aku menangis bukan kerna Aku lemah
Aku bukan lemah
Aku menangis bukan kerna Aku lemah

Aku menangis bukan kerna Aku lemah

Aku bukan lemah
Aku bukan lemah


mungkin kerna aku menangis aku rindu mak dan abah
Aku ingin pulang
memeluk mak dan abah :)


kBai .....

No comments: