Admirer


Assalamualaikum


Hai semua,


Admirer ? korang ada admirer tak, ouh okay sapa la tiada admirer tu, mesti ada kan even mak ayah kita sekali pon, saya ? mesti la ada juga, saya ada admirer orang, means admirer orang yang saya suka dan tengok tentang orang itu , ada la kelebihan pada mereka yang kita suka kan.

kalau kita buat baik, mesti orang suka kan kann ?? muahaamuahhaaaa


kalau saya suka mesti la saya akan ambil tahu semua tentang die, ecehhhh kalau ada masa yang sangat la banyak banyak dan saya juga akan selalu stalk mereka sebab nak tahu perkembangan mereka.


saya admirer orang ni ..




muuaahaaaa, ini mak dan ayah saya, saya sangat sayang sayang mereka




lagi sapa yang kita admirer, sapa sapa ??




tiada la admirer mana sangat, just suka, kami bangga dengan artis malaysia. . . muahahaaa




ni pun suka juga, walaupon dekat dengan rumah dia, haram nak jumpa even time raya kann, tak kesah pon kalau kawan cakap tak heran dengan siti pun, tapi saya heran je ^^



ramai je yang saya admirer lagi tapi sapa yang paling admirer kan, tak tahu laaa, kadang-kadang automatic je saya suka tengok pasal orang yang saya admirer ni, nak tunjuk tak muat pulak nanti , takut orang dah malas scroll ke bawah ^^ ada ka ^^


okayy artis luar tiada, hahaaaa.



bai , Bai

^^Diyana Ali^^


5 comments:

sis92 said...

saya suka siti :)

Diyana Ali said...

hehe saya pun, thank datang :)

Eera Shera said...

suka gile kat Erra. well nama pun mcm dah dekat kan..haha :p

YNA said...

siti mmg comel.. erra lak mmg sepadan ngn title ratu cantik :)

KhaiZa said...

suka siti jugak bila di abertudung.. comel jer... huhuhuh
--
Jom Jengah sini Rahsia kecantikan secara semulajadi anda disini