love you love you love you


Assalamualaikum =)

saturday at 1.01pm 
love you love you love you ... haha <3

satu status aku di fb yang aku post baru baru ni
ini bukan lah bermakna aku sudah jatuh cinta atau apa-apa lah
'love you' tu berhak dilafazkan ketika jatuh cinta 
pada seseorang yang bernama LELAKI saja ?
boleh jatuh cinta sama mak, abah ,kawan
atau sapa2 jela kan yg bermakna pd kita
tapi kerana satu status tu sudah tersalah erti la 
pada seseorang yg bernama manusia

jangan salah anggap , aku sentiasa sayang mak, abah , 
kawan-kawan yang tercinta <cewahhhhh>
i love my parents and also my loving members
pasal sayang atau 'love' pada insan yg bernama lelaki itu , oohhh maybe tidak
biar lah masa, takdir sahaja yang menentukan segala cinta atau jodoh aku
hanya hati aku terus tetap cinta pd yang maha SATU dan tidak sesekali paling padaNYA

okay thats all. tata by diyana ali .;)



No comments: