just only 3.50


Assalamualaikum


kelmarin = rm7
semalam = rm6
hari ini =??



hari ini aku spend duit untuk berbuka hanya rm 3.50 . haha
hebat tak ?? habis jimat da kan tu,punya la nak berjimat melampau . aku nak spend duit lepas abis sem ni sikit . kalau boleh tak nak la licin habis kan . tak boleh nak berbelanja mcm sem lepas kan, abis duit aku . buat muka kesian je depan mak , akaq .. aku tak dek duit laa !! disebabkan beberapa faktor **

duit hutang tak dapat lagi, bila laa boleh aku dapat . hmm nak mintak tak dek keberanian, sampai la kena perli dr sorang kawan tu kan .jahat kau perli aku ' mcm mane nak jd estate agent kalau duit sendiri pun tak berani nak mintak ' haaa kau same kan menda ni dgn estate agent , mane bole babe .tak pe, tak pe nanti aku mtk laa..walaupun aku tak berani jugak kan . 

duit, duit ohhh duit aku berjaya berjimat :P 
bla bla bye bye . love you laaa !

No comments: