:: awak sangat comel ::

Assalamualaikum

blog yang sudah lama berkulat ini dipenuhi semula dengan entry tentang orang yang sangat comel .
siapa yang comel? ada la seorang hamba Allah ni .aku suka tengok dia ..
dia comel + cantik ++++ dan tak tau . tapi aku tak dek la kenal mane pun cume suka tengok muka dia
aku selalu bukak blog dia, haha untuk dengar lagu dalam blog nya . kalau ade yang diupdate aku bace laa
semoga dia tak kan sombong dengan diri nya sendiri
dan aku doakan dia bahagiakan dan happy selalu jugak 
aku tak kenal pun dia, so tak nak mention kan name di sini 

okay awak cantik + comel laaa.. insyaAllah awak akan dapat kebahagiaan  awak walaupun bukan sekarang
jika sudah terciptanya kebahagiaan untuk awak , pasti akan ada .
happy happy selalu nya & senyum sokmo supaya lagi2 comel ...heeee =)

No comments: